Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Purple espressione






Apple of my eyes
Sunday, May 8, 2011 | 1:00 AM | 0 comments

UMI
luv u!!! sarange!!!! aisheteru!!! angah syg pada mu!!!!
hehe3..ter'excited' lak...
harini ari ibu...eh silap 30 minit td still ari ibu
disebbkan jam kat laptop daa lebih kul 12 so ari ibu daa tmat

TAPI

sayang saya kat umi saya xkn tamat
i luv her so much
dari saya kecik umi besarkn hngga daa jd besar pnjang neh
jasa umi terlmpau byk smpai saya xkn dapat blas smpai bila2
umi..angah syg umi walaupown jrang angah gtaw
tp umi taw kn...i can't imagine if i i don't hav u besides me
u said before, dat compare to adik, angah lg mnja.. huhu3
hehe3...itu krana i luv u so much n saya still xbape matured ag
when i get home, i'll bring u a present k!!
wait for me k...umi, sarange
tlong bersabar ngan karenah saya lg yea pas neh
hehehe3


Older Post | Newer Post